Tafeltennisvereniging Nuenen

AVG beleid

Wie zijn wij?

Bij onze vereniging, die is opgericht in 1971, staat de gezelligheid hoog in het vaandel. Wij spelen van half augustus tot eind mei in de gymzaal van de mulifunctionele accommodatie "De Koppelaar" aan de Koppel 5 in Nederwetten. De zaal is hiervoor op dinsdagavond geopend van 20:00 tot 22:00 uur. Bij onze vereniging moet niets, maar mag alles. Iedereen speelt met iedereen, ervaren of niet-ervaren, het maakt allemaal niets uit.

Binnen de vereniging wordt een (recreatieve) interne competitie gehouden. Aan het begin van het seizoen kun je je opgeven voor de enkelspel- en/of de dubbelspelcompetitie. Daarnaast worden er voor de leden 4 toernooien georganiseerd. Een dubbelspeltoernooi bij het begin en het einde van het seizoen en een enkelspeltoernooi op de dinsdagavond voor Kerst en Pasen. De training wordt (op verzoek) gegeven door de ervaren spelers.

Ongeveer de helft van onze leden speelt ook in competitieverband bij de Tafeltennis Liga Eindhoven (TLE). Bij deze regionale bond zijn zo'n 30 verenigingen aangesloten.

Contributie.

Voor de contributie hoef je het niet te laten. Deze bedraagt per seizoen slechts € 100,--. Vanwege een teruglopend ledenaantal is het helaas niet meer mogelijk om jeugdspelers te begeleiden. Mocht er verandering komen in deze situatie, dan zal dat in de lokale pers gecommuniceerd worden. Indien meerdere leden uit één gezin lid zijn, wordt een korting van € 5,-- in mindering gebracht op de totaal verschuldigde contributie. Nieuwe leden zijn eenmalig € 5,-- inschrijfgeld verschuldigd.

Kosten TLE.

De kosten voor de TLE-competitie komen uitsluitend voor rekening van de deelnemende spelers. Deze worden dus apart in rekening gebracht. Het is ook mogelijk om alleen aan de door de TLE georganiseerde toernooien deel te nemen. Voor meer informatie hierover kun je terecht bij onze bestuursleden.

Uitnodiging!

Zin gekregen om eens een balletje te slaan? Kom dan gerust een paar keer vrijblijvend kijken en spelen (!) in onze zaal.